تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۲۴
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۱۲۱۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نخستین مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته بورس راه‌اندازی می‌شود

می متالز - طی دو سال اخیر شاهد اتفاقات مهمی در بازار سرمایه هستیم. تا چند سال پیش تعداد فعالان بازار چند ده هزار نفر بود؛ اما امروز با استقبال مردم تبدیل به بازاری چند میلیون نفری شده است. این تحولات در دو سال اخیر باعث شده تا عمق بازار افزایش پیدا کند و متعاقبا جایگاه و نفوذ بازار سرمایه در اقتصاد کشورمان نیز ارتقا یابد.
نخستین مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته بورس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش می متالز، مدیرعامل کارگزاری فارابی در مراسم آغاز به کار مرکز پاسخگویی «تماس» گفت: با گسترده شدن حجم بازار سرمایه و ورود چند ده میلیونی افراد به این بازار، نفوذ و عمق بازار سرمایه در اقتصاد ایران افزایش یافته است. این تحولات ضرورت کارکردهای دقیق‌تر در بازار سهام را یادآور می‌شود و ما نیز در کارگزاری فارابی در تلاش هستیم تا فعالیت‌هایمان در این بازار همراه با رضایت مشتریان باشد. رحمان بابازاده با بیان این مطلب افزود: با «تماس» ما اولین کارگزاری ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته خواهیم بود و به این ترتیب طی شبانه‌روز مشتریان هر سوالی که داشته باشند می‌توانند با این مرکز مطرح کنند و ما درصدد هستیم تا با استفاده از ارائه اطلاعات به مخاطبان، مسائل و مشکلات مردم را پاسخ دهیم. همچنین برای پاسخگویی هر چه بهتر به مخاطبان، در این مرکز تماس قرار است از ابزارهای هوش مصنوعی و روباتیک نیز استفاده شود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده