تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۱۱۲۳۶۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید هیات بررسی مشاغل سخت و زیان آور از شرکت سنگ آهن گهرزمین

می متالز - صبح امروز هیات بررسی مشاغل سخت و زیان آور که متشکل از مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان آور استان کرمان و هیات همراه بود از قسمت های مختلف سایت شرکت سنگ آهن گهرزمین بازدید و با مسوولان این شرکت جلسه ای در خصوص وضعیت شرکت برگزار کردند. همچنین نمایندگان اداره کار و سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه حضور داشتند.
بازدید هیات بررسی مشاغل سخت و زیان آور از شرکت سنگ آهن گهرزمین

به گزارش می متالز، در ابتدای جلسه، حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی شرکت گهرزمین ضمن خیرمقدم به حاضران و نمایندگان ادارات و سازمان های حاضر در جلسه گزارشی از وضعیت بهداشت محیط و بهداشت نیروی انسانی شرکت ارائه نمود. دلاوریان خاطرنشان کرد یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران شرکت گهرزمین همواره توجه به بحث سلامت نیروی انسانی و بهداشت محیط است و در این راستا با بهره گیری از واحد HSEE حرفه ای و کارشناسان مجرب پیاده سازی استاندارهای لازم را در دستور کار قرار داده است.
معاون اداری و پشتیبانی شرکت گهرزمین افزود: ما با ایجاد ٨٠ هکتار فضای سبز، درختکاری ١٠ هکتار رمپ باطله برداری و ایجاد طرح های توسعه با نگاه خاص به بحث ایمنی و بهداشت محیط به دستاوردهایی نائل آمده ایم که شرکت گهرزمین را در سطح کشور مطرح ساخته است. مدیریت شرکت این رویکرد و سیاست را ادامه خواهد داد و توجه به سلامت پرسنل و حفظ محیط زیست همواره از اولویت های ما خواهد بود.
در ادامه، سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE شرکت گهرزمین از حضور نمایندگان ادارات استان و شهرستان تقدیر کرد و تاکید کرد ما در شرکت گهرزمین نظارت همیشگی بر امور مربوط به HSE را داریم و زیرساخت های لازم برای دریافت استانداردهای این حوزه را در دستور کار قرار دادیم.
مدیر HSEE شرکت گهرزمین در ادامه افزود برنامه ای در دست داریم تا با تشکیل کمیته ای، کارکنان و محیط کار به طور خاص مورد پایش و ارزیابی قرار گیرند و پرسنلی که دچار مشکلاتی در محل کار هستند تا حد امکان به بخش هایی منتقل شوند که سلامت آنها را تضمین کند.
این مهم راندمان کار را بالا می برد و سلامت و رضایت کارکنان را بیش از پیش در پی خواهد داشت. وی تاکید کرد برای شرکت هایی که ذات کار، حادثه خیز است اینکه مسیر رویداد حوادث بر اساس آمار، روندی نزولی است بسیار حائز اهمیت است که نشان از عملکرد مثبت واحدهای مربوطه در شرکت گهرزمین را دارد.
امیرحسین ناظری مدیر توسعه نیروی انسانی شرکت گهرزمین با ارائه آمار و ارقام مربوط به کارکنان این شرکت عنوان کرد: سیاست ما ایجاد فضای مناسب و امنِ کاری است و این سیاست توجه به سلامت کارکنان شرکت، همواره برایمان در اولویت بوده است. مدیریت شرکت گهرزمین نیروی انسانی خود را ارزشمندترین دارایی شرکت می داند و سیاست های شرکت در همین راستا تعریف می شود.
در ادامه جلسه، آبشاهی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان آور استان به نمایندگی از میهمانان حاضر در جلسه، اقدامات انجام شده در شرکت گهرزمین را ستود و خاطرنشان کرد این هیات با بررسی هایی که انجام خواهد داد احراز شرایط بازنشستگی مشاغل سخت را برای کارکنان این شرکت مورد ارزیابی قرار می دهد. آبشاهی اضافه کرد وظیفه و هدف ما تلاش برای احقاق حقوق کارکنان است. از مدیران شرکت ها هم، همواره خواسته ایم بهبود و ارتقاء شرایط محیط کار را از وظایف دائمی خود بدانند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده