تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۲۳
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۱۳۱۰۳

رفع مشکلات و موانع اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود

می متالز - استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت بالای اتصال استان به خط ریلی سراسری گفت: رفع مشکلات و موانع اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود.
رفع مشکلات و موانع اجرای پروژه راه‌آهن بوشهر تسریع شود

به گزارش می متالز، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور واگذاری معدن در استان بوشهر باید اقدامات به صورت کارشناسی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای بررسی صلاحیت افرادی که درخواست مجوز فعالیت در معادن استان می‌دهند کارگروه ویژه‌ای تشکیل و صلاحیت متقاضیان را تأیید کنند.

استاندار بوشهر در ادامه با اشاره به اهمیت بالای راه‌آهن برای استان بوشهر تاکید کرد: با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت، در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

وی با تقدیر از نمایندگان سابق استان در مجلس برای پیگیری موضوع راه‌آهن اضافه کرد: راه‌آهن بوشهر نه تنها برای این استان بلکه برای کل کشور اهمیت دارد و باعث توسعه هرچه بیشتر استان می‌شود.

گراوند با اشاره به اینکه این طرح سال گذشته ۱۰۰ درصد اعتبارات مصوب را دریافت کرد افزود: پروژه راه آهن برای استان بوشهر حیاتی است و نباید این پروژه به خاطر مشکلات تأمین معدن متوقف شود.

وی بر لزوم تسریع در استفاده از مصالح تولیدی استان برای تأمین نیازهای این پروژه ادامه داد: راه‌آهن حق مردم استان بوشهر است و همه مدیران باید تلاش کنند تا موانع پیش روی این طرح رفع شود.

عناوین برگزیده