تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۰
بازدید: ۲۴۳
کد خبر: ۱۱۳۵۰۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نگاه معادن شهرستان طبس به ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء

می متالز - نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: باید از ظرفیت بالای قرارگاه خاتم الانبیاء در جهت تقویت معادن و بهره‌برداری صحیح از ذخایر ارزشمند زیرزمینی بویژه در شهرستان طبس استفاده شود.
نگاه معادن شهرستان طبس به ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیاء

به گزارش می متالز، حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، گفت: از قرارگاه خاتم الانبیاء می‌خواهیم تا به بهره‌برداری از ذخایر مس و روی معادن ورود کرده و ضمن اهتمام به راه‌اندازی صنایع جوار معدنی، زمینه ساز جهش تولید، اشتغال و توسعه در شهرستان طبس شوند.

او همچنین در خصوص اولویت های کمیسیون فرهنگی در مجلس، افزود: در این کمیسون بر دو موضوع خانواده و جمعیت و  همچنین ساماندهی فضای مجازی اتفاق نظر وجود دارد.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: موضوع قانونمندی و نظارت بر سازمان صداوسیما و همچنین بازتعریف مأموریت جدید برای دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی با یک آرایش جدید و متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب، از جمله اولویت های دیگری است که مد نظر کمیسیون فرهنگی قرار خواهد داشت.

نماینده فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستورکار کمیسیون فرهنگی و صحن مجلس در حوزه فرهنگ بر محور اولویت‌هایی خواهد بود که در نشست امروز کمیسیون احصا شد و کمیسیون مسیر خود را در جهت این اولویت‌ها پیش خواهد برد.

عناوین برگزیده