تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۲۸
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۱۱۳۶۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

برگزاری آزمون داخلی ارتقاء شغلی کارکنان ذوب آهن اصفهان

می متالز - آزمون داخلی ارتقاء شغلی کارکنان ذوب آهن اصفهان با هدف پذیرش مدارک تحصیلی کارشناسی کارکنان این شرکت در روز جمعه ۶ تیرماه سال جاری برگزار شد. این آزمون علمی با تصویب هیات مدیره و تاکید مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در راستای تقویت و بهره برداری از نیروی انسانی شاغل فعلی برای تصدی پست های بالاتر سازمانی بلا تصدی به اجرا درآمد.
برگزاری آزمون داخلی ارتقاء شغلی کارکنان ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، در آزمون علمی فوق که  با رعایت موارد بهداشتی لازم، با برنامه ریزی و نظارت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان و توسط دانشگاه اصفهان برگزار شد ۱۱۰۰ نفر از کارکنانی که طی سال های اخیر موفق به ادامه تحصیل و اخذ مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط در 10 رشته تخصصی مورد نیاز شده بودند، حضور داشتند.

در روز برگزاری آزمون ارتقاء شغلی مذکور مهرداد تولاییان معاون بهره برداری  به همراه چند تن از مدیران مرتبط و نمایندگان واحدهای نظارتی از جمله آموزش و توسعه منابع انسانی، امور اداری و پشتیبانی، حراست، حسابرسی داخلی و بازرسی بر اجرای آزمون نظارت داشتند.

تولاییان معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان ضمن ارزیابی مناسب آزمون و تشکر از دست اندرکاران مربوطه، این آزمون داخلی علمی را نوعی تلفیق علم و تجربه و بهترین مسیر برای انتخاب کارکنان شاغل جهت مشاغل بلاتصدی موجود شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد که با اجرای آزمون های بعدی در ابعاد جدیدتر، ضمن حفظ پویایی  شرکت روح تازه ای به کالبد نیروی انسانی این مجتمع عظیم صنعتی دمیده شود.

شایان ذکر و قابل تاکید است که آزمون داخلی  مذکور در بین افراد شاغل موجود شرکت برگزار شده و نتایج آن به همراه سایر شرایط  مربوط به مصاحبه و تعیین نهایی برگزیده شدگان در اطلاعیه های بعدی داخلی شرکت به اطلاع همکاران و شرکت کنندگان محترم آزمون خواهد رسید.

عناوین برگزیده