تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۱۵۰۷۳
امام جمعه قدس:

شرکت راه آهن به وعده های خود در شهر قدس عمل کند

می متالز - امام جمعه قدس گفت: مسوولان شرکت راه آهن طی بازدیدی که از خطوط ریلی خود در شهرستان قدس داشتند وعده‌های فراوانی داده اند که باید پاسخگوی مردم این شهرستان بوده و عمل کنند.
شرکت راه آهن به وعده های خود در شهر قدس عمل کند

به گزارش می متالز، حجت الاسلام رضا جوکار ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قدس که با حضور حسین حق وردی نماینده محترم شورای اسلامی، لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس و سایر رؤسای ادارات و مسوولان محلی برگزار شد اظهار داشت: پل تولید گران شهر قدس افتتاح شد و از تمامی دست اندر کاران این پروژه تشکر و قدردانی دارم ولی تعهدات راه آهن فقط پل تولید گران نبود و تعهدات فراوانی دارد که اگر عمل نکند ما همچنان دچار مشکل هستیم.

وی در ادامه به برخی از مشکلات شهر قدس اشاره کرد و افزود: قطعی آب، معضلات فاضلاب، مشکلات نبود بیمارستان، نداشتن مرکز دیالیز در شهرستان قدس که متأسفانه بعد از اغتشاشات آبان ۹۹ به امیریه شهریار مراجعه می‌کند که هزینه‌هایی برای آنها دارد برخی از مطالبات به حق مردم این شهر است.

جوکار گفت: استقرار پایگاه‌های بسیج در کنار مساجد، راه اندازی اداره هلال احمر و افزایش پایگاه اورژانس اجتماعی نیز برخی دیگر از نیازهای شهر و شهروندان است.

وی با اشاره به شعار سال و توجه به حوزه تولید و صنعت گفت: مسوولان باید بحث جهش تولید را جدی بگیرند و برگزاری جلسه ستاد تسهیل باید پر محتوا و اثر گذار و خروجی آن باعث تقویت و حمایت از تولید و تولید کنندگان باشد.

جوکار پرهیز از حیف و میل در بیت المال را نیز از اولویت‌ها برشمرد و افزود: مسوولین باید توجه داشته باشند که بیت المال در دست آنان امانت است لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی دقت لازم جهت استفاده از بیت المال در حل مشکلات مردم داشته باشند و همه کسانی که با بیت المال سرو کار دارند باید نسبت به آن دقیق و دلسوز باشند و اسراف در بیت المال ممکن است از جهت اتلاف وقت مردمی که به آنها مراجعه می‌کنند باشد و به نوعی حق الناس محسوب می‌شود.

امام جمعه شهر قدس خطاب به مسوولین گفت: ما و شما جامعه خدمتگزار به مردم هستیم و همیشه پاسخگوی مردم با عقل و تدبیر باشیم حقیقتاً مردم گلایه مند هستند خواهشمندم همیشه در به روی مردم باز کنید بلکه خودتان در دل مردم بروید و پاسخگوی آنها باشید تخلف پیمانکاران باعث بیشترین گلایه مندی مردم شده و از شما خواستارم در انتخاب پیمانکار سالم دقت کنید همچنین نظارت و بازدید میدانی داشته باشید تا کسی تخلف نکند.

وی برخورد کریمانه با مردم را جز الویت‌های مسوولین برشمرد و خاطر نشان کرد: برخورد خوب همیشه باعث دلگرمی مردم نسبت به شما می‌شود و رضایتمندی آنان را در پی خواهد داشت اگر هم کاری نمی‌توانید انجام دهید حداقل گشاده رو باشید تا مردم حس خوبی نسب به نظام و مسوولان داشته باشند.

عناوین برگزیده