تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۰
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۱۱۵۶۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
از سوی کادر درمانی و اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام شد:

تجلیل از حمایت‌های درمانی و تعهد به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد آلیاژی ایران

می متالز - رئیس بیمارستان شهید صدوقی استان یزد: شرکت فولاد آلیاژی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با حمایت های همه جانبه خود و تامین اعتبار مالی جهت خرید برخی از تجهیزات ضروری موجب تسهیل عملکرد و تقویت روحیه کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی شد.
تجلیل از حمایت‌های درمانی و تعهد به مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد آلیاژی ایران

به گزارش می متالز، طی مراسمی با حضور کادر مدیریت درمان و اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد؛ در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد؛ از اقدامات موثر و حمایت های این شرکت در راستای تعهد به مسوولیت های اجتماعی تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم پس از ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت مدیریت بحران کرونا، سلیمانی رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های بسیار خوب شرکت فولاد آلیاژی ایران در جهت حفظ سلامت کارکنان تصریح نمود: آمار بیماران کرونا در حوزه این صنعت، موید این قضیه می‌باشد.
وی در ادامه بیان داشت: شرکت فولاد آلیاژی ایران از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با حمایت های همه جانبه خود و تامین اعتبار مالی جهت خرید برخی از تجهیزات ضروری و وسایل حفاظت فردی کادر درمان، موجب تسهیل عملکرد و تقویت روحیه کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی شد.

علیرضا چایچی مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ ضمن تشکر از کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد اظهار داشت: بحران کرونا علاوه بر نگرانی‌ های سلامت عمومی، وضعیتی بغرنج برای صنعت و تولید کشورایجاد نمود. از یک سو ضرورت ماندن در خانه و قرنطینه خانگی و از سوی دیگر توقف چرخ اقتصاد و تولید کشور و تبعات بیکاری؛ و شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز از این موضوع مستثنی نبود؛ لذا این شرکت از ابتدای شیوع بیماری کرونا با تشکیل کمیته مدیریت بحران، درکنترل این شرایط کوشید و خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که انجام شد؛ شیوع بیماری کرونا هیچ تاثیری در عملکرد کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران نداشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا تمام جهان را با مشکل مواجه کرده، اما به‌یقین در دل این تهدید فرصت‌هایی هم وجود دارد، ازجمله شروع پژوهش های مشترک بین صنعت و مراکز درمان که امیدوارم به نتیاج مطلوب در این زمینه برسیم.

عناوین برگزیده