تاریخ: ۱۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۱۶۱۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۵۰ هزار عدد ماسک با قیمت مصوب در خرم‌آباد توزیع شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا ۵۰ هزار عدد ماسک برای توزیع با قیمت مصوب در بین مردم در اختیار داروخانه دولتی امام (ره) خرم‌آباد قرار گرفت.
۵۰ هزار عدد ماسک با قیمت مصوب در خرم‌آباد توزیع شد

به گزارش می متالز، محمدرضا صفی خانی افزود: نرخ های فروش ماسک بر اساس مواد اولیه بوده که در این مرجله باید هر عدد ماسک بین یکهزار و ۳۰۰ تا یکهزار و ۴۰۰ تومان به فروش برسد.

وی با بیان اینکه توزیع ماسک حواله ای از این پس در بین ادارات دولتی صورت نمی گیرد افزود: بر این اساس سازمان صمت موظف به تامین ماسک و تقویت شبکه فروش شده و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت ها بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

صفی خانی با بیان اینکه اداره صمت تنها پخش ماسک به داروخانه ها را برعهده دارد اظهار داشت: مقرر شد به منظور تنظیم بازار ماسک خرم آباد امروز ۵۰ هزار عدد به داروخانه دولتی امام (ره) تحویل  و با قیمت مصوب عرضه شود.

وی ادامه داد: اکنون سه  کارخانه صنعتی تولید ماسک در استان فعال است  و در صورت تامین مواد اولیه، ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک روزانه در این واحدها موجود  می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و  تجارت لرستان  تصریح کرد: هدفگذاری تولید ماسک لرستان تا پایان امسال برمبنای ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تامین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.

عناوین برگزیده