تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۸
بازدید: ۱۳۴
کد خبر: ۱۱۶۲۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تولید روزانه بیش از ۶۰ هزار ماسک در استان اردبیل

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تولید روزانه بیش از ۶۰ هزار ماسک در استان اردبیل خبر داد.
تولید روزانه بیش از ۶۰ هزار ماسک در استان اردبیل

به گزارش می متالز، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اردبیل، گفت: روزانه بیش از ۶۰ هزار ماسک در استان اردبیل تولید می‌شود و از نظر تامین نیاز ماسک در استان اردبیل هیچ مشکلی وجود ندارد.

او افزود: خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی در تولید انوع ماسک‌ها در استان اردبیل به وجود آمده است که با الزامی شدن ماسک به خاطر ویروس کرونا و پیک کرونا در استان تولید ماسک در استان افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر واحد‌های تولید کننده ماسک نیمه صنعتی روزانه ۳۵ هزار عدد در شرایط موجود تولید می‌کنند و ماسک‌های صنعتی هم ۱۵ هزار عدد در استان تولید می‌شود.

صادقی همچنین از تولید ماسک N۹۵ خبر داد و افزود: استان اردبیل در تولید ماسک N۹۵ ظرفیت بالایی دارد که بخاطر مصرف پایین ماسک در حال حاضر ۱۵ هزار عدد ماسک N۹۵ در واحد‌های تولیدی استان تولید می‌شود.

او با بیان اینکه در استان اردبیل ۵ واحد نیمه صنعتی تولید ماسک وجود دارد افزود: ۴ مورد واحد تولیدی صنعتی سه لایه و ۴ مورد هم تولید ماسک N۹۵ وجود دارد که ظرفیت تولید استان بیشتر از این آمار‌ها است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به نیازی که در استان اردبیل خواهد بود هیچ نگرانی در تامین ماسک در استان اردبیل وجود ندارد.

عناوین برگزیده