تاریخ: ۱۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۹
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۶۳۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واحد تولید ماسک در لرستان راه اندازی شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: روزانه ۶۵ هزار ماسک در استان لرستان تولید می شود.
واحد تولید ماسک در لرستان راه اندازی شد

به گزارش می متالز، «محمدرضا صفی خانی» امروز(16 تیر) در مراسم افتتاحیه این واحد تولیدی، اظهار داشت: با هدف در دسترس قرار گرفتن ماسک واحد تولیدی ماسک در خرم آباد راه اندازی شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: واحد صنعتی تولید ماسک با ظرفیت روزانه ۶۵ هزار عدد در خرم آباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این واحد در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور تامین ماسک استاندارد با قیمت مناسب حمایت و راه اندازی شده است.

صفی خانی بیان کرد: در صورت تامین مواد اولیه، ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک روزانه در سه واحد صنعتی استان موجود است که هم اکنون سهمیه لازم برای تولید یک ماه ماسک تامین شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان برای این واحد تامین شده است، اضافه کرد: هدفگذاری تولید ماسک لرستان تا پایان امسال برمبنای ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تامین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار کرد: نرخ ها بر اساس مواد اولیه می باشد اما برای این کارخانه از محل تولید یکهزار و ۵۰ تومان است و باید یکهزار و ۳۰۰ تا یکهزار و ۴۰۰ تومان به فروش برسد.

عناوین برگزیده