تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۵۳
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۱۶۳۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازگشت یک شرکت تامین سنگ منگنز به چرخه تولید با ورود دستگاه قضایی

می متالز - شرکت تامین سنگ منگنز فولاد ایران یکی از شرکت‌هایی است که با کمک دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور به چرخه احیا و به چرخه تولید بازگشته است.
بازگشت یک شرکت تامین سنگ منگنز به چرخه تولید با ورود دستگاه قضایی

به گزارش می متالز، سعید عمرانی از شرکت تامین سنگ منگنز فولاد ایران بازدید کرد.

این شرکت با کمک دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور به چرخه احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید درباره حمایت دستگاه قضایی از مراکز تولیدی اظهار کرد: این معدن یک معدن قدیمی تولید منگنز است که تولید منگنز از فلزات استراتژیک بوده و در صنایع بالادستی استفاده می شود.

وی گفت: به دلیل اینکه در سالیان گذشته واردات زیادی در این حوزه صورت گرفته بود به نوعی می‌توان گفت کمر تولید داخل شکسته شده بود؛ اما امروز به دلیل تحریم‌ها و بسته شدن راه‌های واردات کردن این کارخانه احیا شده و دوباره به چرخه تولید بازگشته است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: البته در مسیر احیای این معدن موانع و مشکلاتی وجود داشت که ما به عنوان وظیفه و تکلیف به موضوع ورود کردیم و توانستیم با پیگیری و رسیدگی‌های فراوان موانع و مشکلات را از سر راه این معدن برداشته و کمک کنیم تا این مرکز تولیدی احیا شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: خوشبختانه امروز تعداد زیادی مهندس و کارگر در این معدن در حال فعالیت هستند که حتی خوشحالی دارد.

عمرانی درباره اهمیت این بازید‌ها هم گفت: وظیفه ماست که با حضور خود در این مراکز به این عزیزان و کارگران قوت قلب دهیم و اعلام کنیم که شعار ما این است که هیچ بنگاهی تولیدی تعطیل نشود و هیچ کارگری هم بیمار نگردد.

وی افزود: خوشحال هستیم که امروز بهره برداری ۵۰۰ تنی از این معدن صورت می‌گیرد و نوید دهنده این است که کشور با تمامی مشکلاتی که دارد می‌تواند با تحریم‌ها مقابله کند و با ظرفیت و امکاناتی که موجود است حتما میتوانیم تمامی نیاز‌های کشور را تامین کنیم.

وی گفت: هدف ما این است که نگذاریم هیچ کارگاه یا کارخانه‌ای تعطیل شود؛ لذا سعی کرده ایم حداقل هفته‌ای یک بازدید را از مراکز تولیدی داشته باشیم و شنونده مشکلات آن‌ها باشیم.

عناوین برگزیده