تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسینی قطب آبادی:

مدعی العموم به موضوع گرانی‌ افسارگسیخته قیمت‌ها ورود کند

می متالز - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید دادستان باید به عنوان مدعی العموم به موضوع گرانی‌ افسارگسیخته قیمت‌ها ورود کرده و از تضییع بیشتر حقوق مردم جلوگیری کند زیرا در حال حاضر درآمد مردم کفاف تامین نیازهای روزمره آنها را نمی دهد.
مدعی العموم به موضوع گرانی‌ افسارگسیخته قیمت‌ها ورود کند

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی

به گزارش می متالز، مصطفی رضا حسینی قطب آبادی عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی، گفت: تورم افسارگسیخته کنونی ناشی از نبود مدیریت، رها کردن بازار و بی توجهی دولت به ضرورت ساماندهی امور اقتصادی است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط کنونی اقتصاد، انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در ایران و فرصت بهبود نظام اقتصادی را از بین برده است، افزود: در حال حاضر مافیای پشت پرده به راحتی قیمت ها را افزایش داده و با اطمینان خاطر به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود برای جنگ اقتصادی علیه ایران به کار گرفته اند، اظهار کرد: از آنجایی که شاید ناخواسته برخی از داخل برای تحمیل فشار به مردم هماهنگ می شود، طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس کلید خورد.

 

روحانی باید پاسخگوی مشکلات کنونی اقتصاد و رها شدگی بازار باشد

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه آقای روحانی باید پاسخگوی مشکلات کنونی اقتصاد و رها شدگی بازار باشد، ادامه داد: دادستان باید به عنوان مدعی العموم به موضوع گرانی‌های افسارگسیخته قیمت‌ها ورود کرده و از تضییع بیشتر حقوق مردم جلوگیری کند زیرا در حال  حاضر درآمد مردم کفاف تامین نیازهای روزمره آنها را نمی دهد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فقر و بیکاری، فساد و اعتیاد را افزایش داده است، ادامه داد: دولت نه تنها برنامه ای برای ساماندهی امور اقتصادی ندارد بلکه تنها شعار سر می دهد در واقع برنامه ها روی کاغذ مانده است.

عناوین برگزیده