تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۸
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۱۶۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت می‌گیرد:

بررسی سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور با حضور دژپسند

می متالز - کمیسیون صنایع و معادن مجلس موضوع سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور را با حضور وزیر اقتصاد و دارایی بررسی می‌کند.
بررسی سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور با حضور دژپسند

به گزارش می متالز، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (22 تیر ماه) خود، میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونان وی خواهد بود تا مشکلات موجود در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و معاونان وی در جلسه سه شنبه (24 تیر ماه) کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهند شد تا گزارشی از وضعیت دیپلماسی اقتصادی ارائه کنند.

همچنین استماع گزارش محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملکرد کاری ایشان دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در سه شنبه هفته جاری است.

براساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن سه شنبه میزبان فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونان وی خواهد بود تا موضوع سیاست‌های حمایتی بانکی در توسعه صنایع و معادن کشور در این جلسه مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین دوشنبه (23 تیر ماه) کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار، کمیته صنایع هوافضا و فناوری‌های نوین و کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی به تنظیم اولویت‌ها و تدوین برنامه‌های خود می پردازند.

براساس این گزارش کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز دوشنبه (23 تیرماه) به بررسی اولویت‌های کمیته و استماع گزارش عملکرد دبیر کل انجمن کارفرمایی صنایع پتروشیمی ایران می پردازد.

عناوین برگزیده