تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۸
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۷۳۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۷ فعال نمونه حوزه صنعت و معدن استان سمنان تجلیل شدند

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان معتقد است که باید گفتمان با بخش خصوصی دستخوش تغییر اساسی شود.
۱۷ فعال نمونه حوزه صنعت و معدن استان سمنان تجلیل شدند

به گزارش می متالز، علی اصغر جمعه‌ای در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن و آیین تجلیل از صنعتگران و معدن‌کاران استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به اهمیت بخش تولید در کشور اظهار داشت: به دلیل همین اهمیت است که در طول سال 2 روز با نام صنعت و معدن و صادرکنندگان نام‌گذاری شده است.

وی تولید و صادرات را مانند 2 حلقه زنجیر به هم پیوسته دانست که زنجیره اقتصاد با آن یکی می‌شود و افزود: امروز نیازمند حمایت از تولید و پس از آن توسعه صادرات برای توسعه اقتصاد کشور هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان بر تقویت تعامل با بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه واحد‌های تولیدی و صنعتی صادرکننده در حال حاضر موضوع ارز و بازگشت ارز حاصل از صادرات است.

جمعه‌ای با اشاره به اینکه در مباحثی که منجر به عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور تسهیل سازی شده است افزود: بانک مرکزی واحد‌های دریافت کننده ارز دولتی را معرفی کرده است.

وی با اشاره به تعامل خوبی که در استان سمنان با بخش خصوصی وجود دارد تأکید کرد: باید ادبیات گفتمان با بخش خصوصی مورد بازنگری مجدد قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان ارتقای صنعت، تولید، اقتصاد، سطح معیشت و رفاه مردم را منوط به تحکیم و تقویت تعامل با بخش خصوصی دانست.

در این همایش از 17 واحد برتر و نمونه استان سمنان و یک پیشکسوت صنعت و معدن استان تجلیل شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!