تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۱۱۸۳۱۳
سرویس خبر : انرژی
حسینی نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

بررسی مشکلات آب و فاضلاب کشور با حضور وزیر نیرو/ تشکیل کمیته ویژه در مجلس برای بررسی مشکلات

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، مشکلات حوزه آب و فاضلاب کشور با حضور وزیر نیرو بررسی شد.
بررسی مشکلات آب و فاضلاب کشور با حضور وزیر نیرو/ تشکیل کمیته ویژه در مجلس برای بررسی مشکلات

نشست عصر کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر نیرو

به گزارش می متالز، سید البرز حسینی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و معاون آب و فاضلاب برگزار شد. در این نشست تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله احد آزادی خواه سوالاتی را درباره بخش آب و فاضلاب به ویژه آب روستایی مطرح کردند که مقرر شد که موضوع درکمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

سید البرز حسینی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس دغدغه هایی خود را در حوزه های مختلف از جمله موضوع تأمین آب در استان، مشکلات منطقه ای شهرها و روستاها در حوزه آب و فاضلاب مطرح کردند، در این جلسه وزیر نیرو گزارشی را درباره اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت نیرو اذعان داشتند که در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی نیاز به بازنگری وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در نشست دوشنبه هفته آینده کمیته آب و فاضلاب کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان شرکت آب و فاضلاب کشور، مسائل و مشکلات این حوزه بررسی می شود و این نشست در هفته آینده برای رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

عناوین برگزیده