تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۹
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۱۱۹۰۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نادری:

گام مجلس انقلابی یازدهم در عرصه جوان گرایی / دیوان محاسبات با حضور بذرپاش به نهادی کارآمد و به روز تبدیل می شود

می متالز - یک نماینده مجلس یازدهم گفت: آقای بذرپاش با سوابق خود، در مجلس یازدهم می تواند در دیوان محاسبات یک بازوی جدی برای ما باشد، از این رو با انتخاب بذرپاش، دیوان به یک نهاد کارآمد، منضبط، دقیق و به روز تبدیل خواهد شد.
گام مجلس انقلابی یازدهم در عرصه جوان گرایی / دیوان محاسبات با حضور بذرپاش به نهادی کارآمد و به روز تبدیل می شود

احمد نادری

به گزارش می متالز، احمد نادری با اشاره به انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات، گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بر ضرورت به کارگیری جوانان در نهادها تأکید کرده اند و در این رابطه معظم له جوانان را یکی از محورهای اصلی گام دوم انقلاب اسلامی دانستند تا آن ها شانه های خود را زیر مسائل کشور قرار داده تا مشکلات حل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوان گرایی از نظر رهبر معظم انقلاب یعنی آنکه جوانان وارد عرصه مدیریت شده و این عرصه را متحول کنند، در 40 سال اخیر اگر چه راه و اقدامات زیادی طی شده و کارنامه مثبت و قابل قبولی در این عرصه داریم، اما وقت آن رسیده است که نسل اول و دوم انقلاب جای خود را به نسل سوم و حتی چهارم بدهند تا آن ها  در این عرصه با تفکر نوین و فهم مسائل روز دنیا کار کنند تا جمهوری اسلامی چندین قدم به جلو برود.

وی گفت: دیوان محاسبات یکی از بازوهای موثر و جدی مجلس است، اگر دیوان به خوبی کار کند، مجلس می تواند در قانون گذاری بی عیب و نقص باشد، بنابر این بحث نظارتی دیوان بسیار مهم و اساسی است. خوشبختانه نمایندگان مجلس با رأی حداکثری به آقای مهرداد پذرپاش نشان دادند که مجلس انقلابی یازدهم، مجلسی است که به جوانان و گام دوم انقلاب بسیار بسیار بها می دهد و می خواهد با انتخاب یک شخصیت جوان، پاک دست، انقلابی، آرمان گرا و واقع بین، کار انقلاب را به پیش ببرد.

نادری گفت: آقای بذرپاش با سوابق خود، در مجلس یازدهم می تواند در دیوان محاسبات یک بازوی جدی برای ما باشد، از این رو با انتخاب بذرپاش، دیوان به یک نهاد کارآمد، منضبط، دقیق و به روز تبدیل خواهد شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!