تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۱۱
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۱۹۷۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی تیر ماه صورت گرفت؛

کسب ۹۲ هزار میلیارد سود واگذاری "پترول"

می متالز - گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۹۲ هزار و ۳۱ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب ۹۲ هزار میلیارد سود واگذاری "پترول"

به گزارش می متالز، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۴۶۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۳۱ هزار و ۲۹۷ میلیارد و ۳۹۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۸۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۲۷۹ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز با افزایش ۶۰ هزار و ۳۲۳ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال معادل ۱۹۱ هزار و ۶۲۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"پترول" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۵ هزار و ۹۵۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال به مبلغ ۹۷ هزار و ۹۸۹ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۲ هزار و ۳۱ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به تیر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۲ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده