تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۱۲۰۵۴۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

رشد فروش داخلی "فجر" در تیرماه 99/ محصول گالوانیزه،پرفروشترین کالای فولاد امیرکبیر کاشان

می متالز - شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر گزارش فعالیت ماهانه 1 ماهه منتهی به 31 تیر 99 را منتشر کرد که بر اساس آن فروش داخلی این شرکت با رشد همراه شده که بخش عمده ای از آن با فروش محصول گالوانیزه محقق شده است.
رشد فروش داخلی "فجر" در تیرماه 99/ محصول گالوانیزه،پرفروشترین کالای فولاد امیرکبیر کاشان

به گزارش می متالز، میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه فولادمبارکه اصفهان،  در تیر ماه امسال 2,471,237 میلیون ریال بوده و این در حالیست که طی مدت 3 ماه نخست امسال رقم 3,751,424میلیون ریال فروش برای این شرکت ثبت شده که نشان از رشد قابل ملاحظه فجر در تیرماه امسال دارد.

همچنین میزان فروش داخلی شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ماه تیر مبلغ 2,378,928 میلیون ریال بوده و در مقابل میزان فروش داخلی این شرکت در بهار امسال 3,483,439میلیون ریال شده که بازهم نشان از رشد فروش دارد. لازرم به ذکر است که میزان درامد حاصل از فروش صادراتی فولاد امیرکبیر کاشان در 44,840میلیون ریال بوده و در 3 ماه نخست سال نیز رقم صادراتی فجر 174,518میلیون ریال شده است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در تیر ماه امسال، محصول گالوانیزه به مبلغ ۲,۳۲۱,۲۷۵ میلیون ریال بوده است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه99 در مجموع مبلغ 6,222,661 میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال98 که رقم 2,983,818میلیون ریال بوده نشان از افزایش درآمد بیش از 100درصدی شده است.

گفتنی است شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان یکی از تولیدکنندگان ورقهای گالوانیزه و پوشش دار در کشور شناخته شده و در چشم انداز 1404 خود قصد دارد با تولید محصولات فولادی پوشش دار در کشور، با کسب ۲۰درصد از سهم بازار داخلی و حضور در بازارهای صادراتی هدف را محقق سازد.

محصول اسیدشویی، محصول نورد سرد، محصول آنیلینگ، محصول گالوانیزه، خط برش و رفرمینگ از جمله تولیدات و خدمات این شرکت فولادی به شمار می آید.

عناوین برگزیده