تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۲۱۰۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

واحدهای صنفی ثبت نام نکرده در سامانه سلامت، فقط تا 16 مرداد فرصت دارند

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحد های صنفی که تاکنون اطلاعات مربوطه خود را در سامانه سلامت ثبت نکرده اند؛ تا پایان 16 مردادماه فرصت دارند، در سامانه وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام و سپس دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.
واحدهای صنفی ثبت نام نکرده در سامانه سلامت، فقط تا 16 مرداد فرصت دارند

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی با اشاره به اطلاعیه وزارت بهداشت جهت مهلت تعین شده ثبت نام اصناف درسامانه سلامت تا 16مرداماه سال جاری تاکید کرد: واحد های صنفی استان که تا کنون برای ثبت نام در سامانه مذکور اقدام نکرده اند ، طی مهلت تعیین شده ملزم به ثبت اطلاعات خود دراین سامانه بوده و در غیر اینصورت پلمپ خواهند شد.

حسینی افزود: با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا در استان بوشهر، تمامی واحدهای صنفی استان موظف به رعایت نمودن پروتکل‌های بهداشتی بصورت کامل وهمچنین رعایت فاصله اجتماعی جهت حفظ سلامت خود و دیگران می باشند .

وی عنوان کرد: اجرای گشت های مشترک بازرسی از سوی این سازمان و با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و برخی دستگاههای مرتبط بصورت منظم و مستمرجهت نظارت بر رعایت مسائل بهداشت اصناف در حال انجام می باشد و در صورت مشاهده عدم رعایت مسائل بهداشتی مبارزه با کرونا درهریک از واحدهای صنفی برخورد قانونی خواهد شد.

عناوین برگزیده