تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۲۳
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۲۱۷۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اتمام پذیره‌نویسی ۴۰۰۰ میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت

می متالز - مهدی فرازمند، مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک ضمن اعلام خبر موفقیت آمیز بودن پذیره‌نویسی صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی گفت: استقبال سرمایه‌گذاران از این صندوق سبب شد که تمامی واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق که قرار بود ظرف ۲ هفته پذیره‌نویسی شود، در کمتر از چهار روز پذیره‌نویسی شود.
اتمام پذیره‌نویسی ۴۰۰۰ میلیارد ریالی صندوق مدیریت ثروت

به گزارش می متالز، مهدی فرازمند افزود: این صندوق که با سرمایه حداقل ۴۰۰ میلیارد ریالی قابل تاسیس بود با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران سقف حداکثر سرمایه خود را که ۴۰۰۰ میلیارد ریال بود تکمیل کرد. تعداد سرمایه‌گذاران این صندوق بیش از ۱۳۳ هزار نفر بودند که حاکی از استقبال زیاد سرمایه‌گذاران حقیقی و همچنین بازنشستگان محترم از این صندوق است.

فرازمند در مورد فعالیت این صندوق نیز گفت: با استقبالی که از این صندوق ظرف این چند روز انجام شد فرایند ثبت و اخذ مجوز فعالیت نیز به سرعت انجام می‌شود و انتظار می‌رود که ظرف هفته‌های آتی با بازگشایی نماد این صندوق امکان انجام معاملات ثانویه بر روی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق فراهم شود. همچنین مذاکره با سازمان بورس جهت افزایش سقف صندوق جهت صدور واحدهای جدید برای سرمایه گذاران در حال انجام است.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!