تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۴
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۱۲۲۲۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طاهری:

مراکز تولیدی زنجان در انتظار تامین مواد اولیه هستند / اختصاص ارز نیمایی، حلقه مفقوده مراکز تولید

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مراکز تولیدی زنجان در انتظار تامین مواد اولیه هستند،گفت: اختصاص ارز نیمایی برای چرخش تولید در مراکز تولیدی زنجان جزء ضروریات است.
مراکز تولیدی زنجان در انتظار تامین مواد اولیه هستند / اختصاص ارز نیمایی، حلقه مفقوده مراکز تولید

مصطفی طاهری

به گزارش می متالز، مصطفی طاهری درباره وضعیت مراکز تولیدی زنجان، گفت: در سال جهش تولید باید فکر اساسی برای بهبود وضعیت تولید در مراکز  صنعتی کرد اما متاسفانه مراکز تولیدی زنجان نزدیک، حدود 4ماه است که منتظر مواد اولیه هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تزریق مواد اولیه در حوزه تولید رابطه مستقیم با تزریق ارز دارد، تصریح کرد: برای احیای مراکز تولیدی الزامی است که ارز مکفی برای تامین مواد اولیه به سرعت اختصاص یابد.

وی ادامه داد: اختصاص ارز نیمایی برای چرخش تولید در مراکز تولیدی زنجان جزء ضروریات است بنابراین الزامی است که دولت اقدامات کاربردی درباره تزریق، تامین مواد اولیه برای حضور پر قدرت تولیدکنندگان در چرخه  تولید در نظر بگیرد.

طاهری همچنین با اشاره به مشکلات مراکز روی در زنجان افزود: تولید کنندگان روی با مشکلات اساسی در حوزه واردات، صادرات، تامین مواد اولیه و مشکلات گمرکی روبه رو هستند و مشکلات این اقشار زحمتکش در جریان تولید تبدیل به یک معضل شده است.

نماینده  مردم زنجان و طارم در  مجلس تاکید کرد: بهبود وضعیت تولید کنندگان روی نیازمند تهاتر است زیرا  تولیدکننده روی در حوزه صادرات روی را صادر و خاک را وارد می کند اما  هم اکنون تولید کنندگان در این حیطه  با مشکلات عدیده ای   روبرو هستند.

وی افزود: درسال جهش تولید می بایست  نگاه ویژه به حوزه تولید، واردات، صادرات  داشته باشیم  تا در  این راستا  بتوان  انگیزه تولید کننده را برای ماندگاری در جریان تولید ارتقا  داد .

عضوکمیسیون صنایع و معادنمجلس با بیان اینکه مراکز تولیدی زنجان در انتظار تامین مواد اولیه هستند یادآورشد: اختصاص ارز نیمایی برای چرخش تولید در مراکز تولیدی زنجان جزء ضروریات  است.

عناوین برگزیده