تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۳
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۲۲۶۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران با ایجاد آرامش اجتماعی و اعتماد سازی عمومی، رسالت عظیمی بر دوش دارند

می متالز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: در عصر اطلاعات وفن آوری خبرنگاران واصحاب رسانه رسالت عظیمی در ایجاد آرامش واطمینان برای مردم واعتماد سازی متقابل مردم ومسوولین بعهده دارند.
خبرنگاران با ایجاد آرامش اجتماعی و اعتماد سازی عمومی، رسالت عظیمی  بر دوش دارند

حمیدرضا حاجی بابایی

به گزارش می متالز، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک این روز نوشت: در عصر اطلاعات وفن‌آوری خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت عظیمی در ایجاد آرامش و اطمینان برای مردم و اعتمادسازی متقابل مردم و مسوولین بعهده دارند.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون

در عصر اطلاعات وفنآوری، حساسیت قلم روز افزونتر و جایگاه خبرنگاران آزاد وآزاده رفیع تر شده است، چرا که ایستادن در برابر تغییرات گسترده و غیرقابل مهار، در شرایط گذر فرهنگی، و حفظ شان و حرمت قلم های مستقل، آزاد، شجاع، جسور، منصف، دقیق، معتبر، جامع و حقیقت گرا رسالت عظیمی است که خبرنگاران و اصحاب رسانه بعهده دارند.

در چنین شرایطی خبرنگاری هنر ارزشمندی است، که با ذوق و استعدادو علم و دانش ومهارت وتجربه ، با تحقیق وتعمیق، با خبررسانی دقیق ومعتبر و مبتنی بر واقعیت های جامعه و برپایه اصل صداقت، سرعت، دقت و صحت و به دور از ابهام، چشم وگوش مردم می شوند و در ایجاد اعتماد عمومی بیش از پیش  میکوشند.

شرایط موجود و بحرانهای ناشی از وضعیت شیوع بیماری کرونا، شرایط ویژه اقتصادی، در جامعه ،امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت  اعتماد سازی و ایجاد آرامش در جامعه را تبیین می کند واین مسوولیت خطیر بی شک در قلم های آزاده و آزاداندیش خبرنگاران واصحاب رسانه تجلی پیدا می کند.

با تبریک هفته خبرنگار و بزرگداشت یاد شهید صارمی و شهدای خبرنگار، به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در هنگامه های سخت این سرزمین همیشه در کنار ملت بزرگ ایران بودند و  با یاد شهدای رسانه که در عرصه اطلاع رسانی بیماری کرونا برای حفظ سلامت ملت بزرگ جان ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهادند و باز هم به قلم آبرو و کرامت صدچندان بخشیدند، از خداوند سبحان سربلندی ،سعادت ،سلامت وسرافرازی خبرنگاران واصحاب رسانه را مسالت می نماید.

با عنایت به افتخار ارتباط نزدیک با جامعه رسانه و اصحاب خبر کشور و  در جریان  وپیگیر مطالبات برحق این قشر فرهیخته هستیم ،امید است، با استفاده از فرصت های قانونگذاری در مجلس ونظارت بر دولت بتوانیم، شرایطی را ایجاد نماییم،  که تنها دغدغه خبرنگاران واصحاب رسانه شفافیت،مصلحت جامعه، ارتقای دانش حرفه ای، حق گرایی وحقیقت جویی باشد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!