تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۷
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۲۳۵۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیش از 2600 مورد تماس با سامانه دریافت شکایات مردمی استان هرمزگان

می متالز - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان هرمزگان از دریافت دو هزار و 623 مورد شکایات تلفنی مردمی با سامانه 124 در چهار ماهه سال 99 خبر داد.
بیش از 2600 مورد تماس با سامانه دریافت شکایات مردمی استان هرمزگان

به گزارش می متالز، عبدالرضا پیروی منش گفت: از تعداد تماس های صورت گرفته شده با سامانه دریافت گزارش های مردمی 124 از سوی شهروندان استان در چهار ماهه ابتدای سالجاری یک هزار و 801 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و 822 مورد طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیر متخلف تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گزارشات دریافتی در کالاهای مصرفی را تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت، ماسک تشکیل می دهد افزود: در زمینه گزارشات دریافتی بخش خدمات، تعمیرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش ها بیشترین آمار شکایات و گزارشات دریافتی را به خود اختصاص داده اند.

پیروی منش با اشاره به حجم بالای تماس های مردمی، آن را نشانه افزایش اعتماد و مشارکت مردمی در عرصه های نظارتی به سازمان حمایت برشمرد و عنوان کرد: ستاد خبری و واحد رسیدگی به گزارشات مردمی سازمان آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان می باشد.

وی در پایان از هم استانی های گرامی تقاضا نمود هرگونه تخلف صنفی را به سامانه 124 گزارش نمایند.

عناوین برگزیده