تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۱
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۲۴۱۲۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در 4 ماهه سال 99 صورت گرفت:

اشتغالزایی 630 نفر در بخش صنعت استان سمنان/ صدور 422 مجوز صنعتی

می متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در چهار ماه ابتدایی سال 99، زمینه اشتغال مستقیم 630 نفر در بخش صنعت استان فراهم شده است.
اشتغالزایی 630 نفر در بخش صنعت استان سمنان/ صدور 422 مجوز صنعتی

به گزارش می متالز، فرامرز محبوبی افزود: در این مدت 47 واحد صنعتی استان با سرمایه‌گذاری 1400 میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال 630 نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان تیرماه برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 31هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود 7900 نفر پیش‌بینی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در چهار ماه ابتدایی امسال، 422 مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت: 47 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و 375 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده‌اند.

محبوبی با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اعلام کرد: در پایش انجام شده از واحدهای تولیدی استان تا کنون 1692 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود 58 هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از 49هزار نفر در استان شده اند.

عناوین برگزیده