تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۶
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۲۶۸۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی مرداد ماه؛

ارزش بازار "واتی" کاهشی شد

می متالز - ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، با کاهش ۷ هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال به ۱۰۹ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "واتی" کاهشی شد

به گزارش می متالز، گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ مردادماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۶۳۸ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱۶ هزار و ۸۲۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال به ۴ هزار و ۶۶۲ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند نیز با کاهش ۷ هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال معادل ۱۰۹ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال محاسبه شد.

"واتی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۷ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۵۲۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند طی دوره یک ماهه منتهی به مرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۰ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال خریداری کرد

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده