تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نماینده مردم اردکان در مجلس:

قانون معادن اصلاح شود

می متالز - دشتی اردکانی گفت: قانون معادن باید با استفاده از نظرات کارشناسان و مرکز پژوهش های مجلس اصلاح شود که این امر یکی از دغدغه های نمایندگان بوده است.
قانون معادن اصلاح شود

به گزارش می متالز، «محمدرضا دشتی اردکانی» در نشست با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، گفت: امسال مراسم های عزاداری به صورت متفاوت برگزار می شود که لازم است از همراهی مردم فهیم ایران اسلامی در این زمینه تشکر کنیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های مردم که از نمایندگان مطالبه می شود در رابطه با معادن است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از سرمایه‌های معادن منتفع شده‌اند اما به جز مشکلات زیست محیطی، درمانی و اجتماعی، چیزی عاید مردم این مناطق نشده است.

وی ادامه داد: قانون معادن باید با استفاده از نظرات کارشناسان و مرکز پژوهش های مجلس اصلاح شود که این امر یکی از دغدغه های نمایندگان بوده است.

دشتی اردکانی خاطرنشان کرد: صاحبان و دست اندرکاران معادن متاسفانه بر سر شهرستان و استان منت می گذارند و هنوز آنگونه که باید به تعهدات اجتماعی خود عمل نکرده اند.

وی در پایان گفت: کارشناسان فعال در حوزه معادن به ویژه در استان یزد لوایح مرتبط با معدن را به ما ارائه کنند تا در مجلس شورای اسلامی دنبال شود.

عناوین برگزیده