تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۲۷۰۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

خاک و مواد معدنی جزیره هرمز نباید خام صادر شود

می متالز - جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که خاک جزیره هرمز نباید به صورت خام وارد شود، به همین جهت جلوگیری از خروج مواد خام بر ما تکلیف است، سنگ‌های معدنی ایران نباید خام به بیرون برود که این موضوع باید مدیریت شود.
خاک و مواد معدنی جزیره هرمز نباید خام صادر شود

به گزارش می متالز، سردار «قاسم رضایی» در در حاشیه بازدید از مجموعه کشفیات استان در حوزه مواد مخدر اظهار داشت: استان هرمزگان به عنوان مرزبان و حریم کشور اسلامی، صاحب انقلاب و دستاوردهای آن محسوب می‌شود. هرمزگان معروف به مدافع جدی در مقابل هرگونه تهدیدات است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور هرمزگان را یک قلعه برای اسران اسلامی دانست و عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی در موضوعات مختلف هرمزگان در حال انجام است. بالاترین اقدامات را در آرامش استان و رضایتمندی شهروندان می‌بینیم.

سردار رضایی مقابله هدفمند و موثر با مخلان امنیت را یکی از اقدامات نیروی انتظامی دانست و ابراز داشت: هرمزگان به جهت شرایط مرزی، فرماندهی مرزبانی و دریابانی دارد که برای تحقق امنیت اقتصادی و اجتماعی مکمل یکدیگر هستند.

وی با ذکر این نکته که یک مجموعه موفق را در استان هرمزگان مشاهده می‌کنیم، ادامه داد: طی پنج ماه گذشته بیش از 35 تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به دوره گذشته بیش از 25 درصد افزایش داشتیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت: اخیرا اقدام بسیار خوب و جدی بر اساس مطالبه مردم که برخورد قاطعانه با مخلان امنیت اجتماعی و آرامش مردم است انجام شده؛ قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مقابله با ارازل و اوباش در استان و شهرستان‌ها ایجاد شده است.

 

سردار رضایی با ذکر این نکته که هر کس برای جامعه عرض اندام کند بدون یقین پشیمان خواهد شد، گفت: به افرادی که فریب خورده‌اند توصیه می‌کنم که از جسم سالم و خدادادی خود را بی حاصل استفاده نکنند و تا دیر نشده برگردند. هر گاه اقداماتی که باعث آزار روحی و روانی مردم شود خط قرمز نیروی انتظامی محسوب خواهد شد و با آن برخورد خواهد شد.

نیروی انتظامی جلوی ورود و خروج هر جنسی که باعث اخلال در امنیت اقتصادی شود را خواهد گرفت

وی با بیان اینکه ایران اسلامی خودباور و متکی به خود است، مطرح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به مسیر خودکفایی و خودباوری آسیب وارد کند قاچاق کالا است که خط قرمز نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور تشریح کرد: نیروی انتظامی جلوی ورود و خروج هر جنسی که باعث اخلال در امنیت اقتصادی شود را خواهد گرفت.

سردار رضایی اذعان کرد: کالاهای ضد فرهنگی که به صورت هدفمند از آن سوی کشور به صورت هدفمند ارسال می‌شود یا کالایی که به تولید آسیب وارد می‌کند توسط نیروی انتظامی هدفگذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید کالایی به صورت خام صادر شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند که خاک جزیره هرمز نباید به صورت خام وارد شود. به همین جهت جلوگیری از خروج مواد خام بر ما تکلیف است. سنگ‌های معدنی ایران نباید خام به بیرون برود که این موضوع باید مدیریت شود.

 

پلیس گمرکات در 11 گمرک کشور مستقر شده است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور عنوان کرد: مفرر شد که نیروی انتظامی در گمرکات کشور مستقر شود؛ به همین جهت پلیس گمرکات را تشکیل دادیم و به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم. خوشبختانه دولت همکاری بسیار خوبی را در این زمینه دارند که امیدوارم استمرار داشته باشد.

سردار رضایی ابراز داشت: پلیس گمرکات در 11 گمرک مستقر شده است که امیدوارم در حوزه استقرار و سایر حوزه‌های نرم افزاری همکاری‌های تداوم داشته باشد.

 

مرز نشین را مرزیار می‌شناسیم/ مافیایی از موضوع ته‌لنجی سوء استفاده می‌کنند

وی با ذکر این نکته دکه ما خود را از مرز نشینان می‌دانیم، ادامه داد: موضوع حق ته لنجی و ملوانی را قائل هستیم اما فردو مافیایی که سوء استفاده می‌کند و تمام لنج را به عنوان ته‌لنجی معرفی می‌کند قطعا مشکل دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت: سرویس‌دهی و خدمات دهی به ملوانان از وظایف ما است. ما مرزنشین را به عنوان مرزیار می‌شناسیم اما مافیاها به اسم آن‌ها سوء استفاده می‌کنند که نباید این اتفاق رخ دهد.

عناوین برگزیده