تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۹
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۲۷۴۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نیکزاد:

بر اساس حکمیت وزارت کار، گروه بندی کارگزاران روستایی مخابرات اعمال می شود

می متالز - نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مخابرات پذیرفت بین گروه شغلی۲ تا ۶ به حکمیت وزارت کار،رفاه و تامین اجتماعی اقدام به اعمال گروه بندی شغلی آن ها کند.
بر اساس حکمیت وزارت کار، گروه بندی کارگزاران روستایی مخابرات اعمال می شود

علی نیکزاد ثمری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش می متالز، علی نیکزاد با اشاره به جلسه عصر امروز خود با بازنشستگان و کارگزاران روستایی شرکت مخابرات گفت: بالغ بر 6 هزار نفر در قالب کارگزاران روستایی در شرکت مخابرات مشغول به کار هستند که اختلافی بین این دو  بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که این موضوع به کمیسیون صنایع و معادن مربوط می شد قبلا آقایان دهنوی و سرگزی با کارگزاران روستایی مخابرات دیدار داشتند که آن ها اعتقاد داشتند بایددر گروه شش شغلی قرار بگیرند.

نایب رئیس دوم مجلس عنوان کرد: در نشست امروز مخابرات پذیرفت بین گروه بندی 2 تا 6 به حکمیت وزارت کار،رفاه و تامین اجتماعی  گروه بندی شغلی کارگزاران روستایی اعمال کند و جلسه  دیگری در زمان نه چندان دور در این باره خواهیم داشت.

وی افزود:اگر کارگزاران روستایی پیشنهاد مطرح شده در خصوص گروه بندی شغلی خود را بپذیرند این معضل  چند ساله برای همیشه حل خواهد شد و به حقوقشان می رسند.

نیکزاد درباره محور های جلسه امروز خود با کارگران هفت تپه گفت:در موضوع هفت تپه سازمان اجتماعی پذیرفت تا آخر سال دفترچه کارگران تمدید کند.

وی ابراز کرد: قرار شد استاندار خوزستان به منظور تداوم فعالیت کارخانه هفت تپه اقدام به کشت نیشکر کند همچنین حقوق معوقه کارگران غیر  از یک ماه پرداخت شد.

نایب رئیس دوم مجلس تصریح کرد: در جلسه ای که امروز با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی برگزار می شود درباره ادامه همکاری با مالک فعلی بحث می شود. 

وی ادامه داد: سه موضوع کشت نیشکر،پرداخت حق و حقوق کارگران و ادامه کار سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد با بخش خصوصی فعلی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

نیکزاد خاطر نشان کرد:خطر قرمز  مجلس ادامه حیات کارخانه هفت تپه  و پرداخت حقوق کارگران است بر این اساس در جلسات با مسوولان موارد مذکور پیگیری می شود.

عناوین برگزیده