تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۱۶۱
کد خبر: ۱۲۷۴۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در معادن استان سمنان

می متالز - رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه در هفت سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش معادن استان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: یک هزار و ۱۳۲ نفر در این حوزه مشغول به کار شدند.
سرمایه‌گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در معادن استان سمنان

به گزارش می متالز، علی تشنه دل پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه طی هفت سال گذشته هفت هزار و ۶۶۲ واحد با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش معادن استان سمنان جواز تأسیس دریافت کردند، اظهار داشت: در این مدت درمجموع ۵۶۲ مجوز معدنی در استان صادرشده است.

وی بابیان اینکه از این تعداد مجوز معدنی، ۱۸۷ فقره پروانه اکتشاف، ۱۰۴ فقره گواهی کشف و ۲۷۱ فقره نیز پروانه بهره‌برداری است، افزود: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری برای یک هزار و ۱۳۲ نفر در بخش معدن استان فرصت شغلی فراهم‌شده است.

 

۱۷ هزار نفر در بخش صنعت استان سمنان مشغول به کار شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه درمجموع حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال در حوزه صنایع و معادن استان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: سهم صنایع استان از این میزان سرمایه‌گذاری ۴۴ هزار میلیارد ریال بود.

تشنه دل از صدور یک هزار و ۱۵۹ فقره پروانه بهره‌برداری از واحدهای صنعتی استان سمنان، خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این تعداد واحد صنعتی فرصت شغلی برای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح استان فراهم‌شده است.

وی گفت: تاکنون درمجموع هشت هزار و ۸۲۱ مجوز صنعتی در استان صادر شد.

عناوین برگزیده