تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۴
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۱۲۷۶۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حضور فرماندار، مدیرکل تامین اجتماعی، معاون مدیرکل تعاون و برخی از روسای ادارات مرتبط:

مشکلات و نیازمندی های کارگران معادن شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد

می متالز - دوشنبه 10 شهریورماه، در جلسه ای با حضور سید رسول حسینی فرماندار، زنجانی مدیرکل تامین اجتماعی، مهندس مدنی مدیرعامل جدید شرکت زغال سنگ شمال شرق و برخی از مدیران مرتبط استانی و شهرستانی، مشکلات و نیازمتندی های کارگران معادن شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد.
مشکلات و نیازمندی های کارگران معادن شهرستان آزادشهر بررسی و تصمیم گیری شد

به گزارش می متالز، حسینی فرماندار با تسلیت ایام محرم سرور و سالار شهیدان گفت: پیگیری مشکلات معادن از جمله حقوق و مزایا و بیمه آنها با توجه به اتفاقات سنوات گذشته از مهم ترین ماموریت های حوزه های امنیتی و اجتماعی در مدیریت شهرستان آزادشهر می باشد.

وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان و شعبه تامین اجتماعی آزادشهر حساسیت و اهتمام ویژه به واریز درست بیمه کارگران داشته باشند تا در این زمینه اجحاف حقی برای کارگران نشود.

فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان آزادشهر در ادامه ضمن تبریک انتصاب مهندس مدنی به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زغال سنگ شمال شرق گفت: از زحمات و تلاش های خالصانه و مدبرانه مهندس نصیری مدیرعامل پیشین تشکر و قدردانی و برای مهندس مدنی در سمت جدید آرزوی توفیق در خدمات هر چه بهتر به این قشر زحمتکش و فداکار را دارم.

در ادامه زنجانی مدیرکل تامین اجتماعی استان و دنکوب معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مطالبی را در باب مشکلات کارگری و راهکارهای اساسی برای حل مشکلات آنها را بیان و در پایان تصمیمیاتی برای تسریع در مشکلات مطروحه اخذ گردید.

عناوین برگزیده