تاریخ: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۴
بازدید: ۱۴۳
کد خبر: ۱۲۷۶۵۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

بیش از ۶۰ میلیارد ریال آهن و میلگرد احتکاری در ری کشف شد

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۵۰۰ تن انواع آهن و میلگرد به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری توسط بازرسان اداره صمت ری خبر داد.
بیش از ۶۰ میلیارد ریال آهن و میلگرد احتکاری در ری کشف شد

به گزارش می متالز، موسی احمدی  با اعلام خبر کشف 500 تن انواع آهن و میلگرد در انبارهای شهرری اظهار داشت: در گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و بازرسان اداره صمت از انبارهای سطح شهرستان ری، یک بنگاه تجاری با موجودی 500 تن انواع آهن و میلگرد شناسایی شد.

وی سپس بیان کرد: ارزش ریالی این محموله اکتشافی بیش از 60 میلیارد ریال است که به دلیل احتکار از سوی صاحب کالا توسط بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضائی ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت های برنامه ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به صورت کامل رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

عناوین برگزیده