تاریخ: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۰
بازدید: ۳۳۱
کد خبر: ۱۲۷۷۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

معاون وزیر صنعت از کارخانه ماداکتو استیل کرد دره شهر بازدید کرد

می متالز - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) روز سه شنبه از کارخانه ماداکتو استیل کرد در شهرک صنعتی دره شهر بازدید کرد.
معاون وزیر صنعت از کارخانه ماداکتو استیل کرد دره شهر بازدید کرد

به گزارش می متالز، برات قبادیان در بازدید از این واحد تولیدی با محصولات و بخش های مختلف این کارخانه آشنا شد و در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در حاشیه این بازدید گفت: شرکت ماداکتو استیل کرد با هدف تولید اولین خط سیم فولادی مورد استفاده در تایر رادیال فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ شروع و اردیبهشت ۱۳۹۰ پروژه احداث کارخانه با ظرفیت سالیانه ۹ هزار تن در زمینی به مساحت ۴۵۰ هزار متر مربع در شهرک صنعتی دره‌شهر در استان ایلام آغاز شد.

رضا محمد رحیمی افزود: برای طراحی و اجرای تاسیسات و ساختمان های تولید این کارخانه با مساحتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع از توانایی و دانش کارشناسان و مهندسین ایرانی بهره گیری شده است.

وی، میزان سرمایه گذاری این پروژه بزرگ را ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: این کارخانه نقش بسزایی در جلوگیری از خروج ارز ناشی از خرید مواد اولیه و محصول خارجی داشته و علاوه بر نیاز داخل سالانه ۱۲ میلیون دلار برای کشور صرفه جویی ارزی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ادامه داد: این کارخانه هم اکنون در مرحله تولید آزمایشی بوده و زمینه اشتغالزایی ۲۴۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

معاون، آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز سه شنبه یازدهم شهریورماه به منظور بازدید از کارخانه ماداکتو استیل کرد دره شهر، افتتاح کارخانه آرد نگین زاگرس، شهرک صنعتی ایلام و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد ایلام، شرکت در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام و شورای ادارای ادارات هم خانواده صنعت، معدن و تجارت وارد ایلام شد.

عناوین برگزیده