تاریخ: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۷
بازدید: ۴۰۷
کد خبر: ۱۲۹۰۶۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

گل گهر متقاضی ساخت دامپتراک

می متالز - در نشست اخیر؛ شرکت های بزرگ معدنی با راهبری ایمیدرو، آمادگی خود را برای خرید چندین دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی اعلام کردند.
گل گهر متقاضی ساخت دامپتراک

به گزارش می متالز، غلامرضا روزبهانی معاون مالی و اداری ایمیدرو در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسات گفت: در بخش ساخت ماشین آلات و تجهیزات، خانه معدن ایران نیازهای بخش معدن کشور از قبیل بولدوزر، بیل مکانیکی، شاول، غلتک، دامپتراک و… را به شرکت هپکو اعلام کرد.

وی  افزود: از سوی دیگر در جلسات فوق ساخت دامپتراک ۳۵ تنی و بالاتر مورد تاکید قرار گرفت که بر این اساس شرکت هپکو پیشنهادات خود را در زمینه ساخت دامپتراک ۳۵ تنی نهایی کرده و طرف های تفاهمنامه قرارداد تامین ماشین آلات از شرکت هپکو را تهیه کنند.

این مقام مسوول گفت: همچنین پیمانکاران شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه خانه معدن ایران از نیاز این شرکت به ۳۵ دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی خبر دادند.

روزبهانی اعلام کرد: درخصوص تفاهمنامه شرکت هپکو با شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، قرارداد ساخت یک دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی به عنوان نمونه از طریق مهندسی معکوس و نیز تفاهمنامه ساخت ۳۹ دستگاه دامپتراک ۳۵ تنی بین شرکت هپکو با شرکت گوهرپویش گام( گل گهر۲) در حال نهایی شدن است و ظرف یک ماه آینده قرارداد و تفاهمنامه مذکور امضاء و مبادله خواهد شد.

عناوین برگزیده