تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۲
بازدید: ۷۰۲
کد خبر: ۱۲۹۱۹۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس سازمان صمت جنوب کرمان خبر داد:

بهره برداری از کارخانه مس سرگز اسفندقه جیرفت در آبان سال جاری

می متالز - مسلم مروجی فرد گفت: پروژه اقتصاد مقاومتی کارخانه مس سرگز اسفندقه جیرفت در آبان سال جاری به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از کارخانه مس سرگز اسفندقه جیرفت در آبان سال جاری

به گزارش می متالز،  رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از روند عملیات اجرایی کارخانه مس سرگز اسفندقه در شهرستان جیرفت بازدید کرد.

«مسلم مروجی فرد» در حاشیه این بازدید، گفت: معدن و کارخانه مس سرگز با سرمایه گذاری شرکت صنایع مس جیرفت در منطقه اسفندقه شهرستان جیرفت واقع شده که جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی و تأثیرگذار جنوب کرمان می باشد.

 رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: این بازدید با هدف بررسی روند عملیات اجرایی و مشکلات کارخانه انجام شد تا هر چه سریعتر مشکلات موجود برطرف شده و پروژه به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه در حال حاضر با اشتغال 150 نفر نیرو و پیشرفت فیزیکی 85 درصدی در حال تکمیل می باشد که تا آبان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مروجی فرد در خاتمه تاکید کرد: کارخانه مس سرگز با توان نیروهای بومی جنوب و سرمایه گذاری 3 هزار میلیارد ریالی، پس از بهره برداری برای 300 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می کند.

شایان ذکر است؛ در بازدید رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از روند عملیات اجرایی کارخانه مس سرگز اسفندقه، رئیس حراست، معاون و کارشناسان معاونت معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، وی را همراهی کردند.

عناوین برگزیده