تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۵۴
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۱۲۹۳۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سه شنبه توسط سازمان بورس شروع می شود:

دور جدید ثبت نام آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه + جدول زمانبندی

می متالز - دور جدید ثبت نام متقاضیان حضور در آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه از صبح سه شنبه این هفته توسط سازمان بورس شروع می شود.
دور جدید ثبت نام آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه + جدول زمانبندی

به گزارش می متالز، مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد ثبت نام متقاضیان حضور در آزمون گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه از از ساعت ۸:۳۰ سه شنبه این هفته ۲۵ شهریور با افزایش ظرفیت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز می شود.

براساس این گزارش، ظرفیت‌های جدید به منظور ایجاد فرصت برای ثبت نام داوطلبان در آزمون‌های شش ماهه دوم بوده و با توجه به ایجاد فرصت یکسان و مناسب برای داوطلبان، امکان تغییر و جابجایی هیچ آزمونی وجود ندارد.

به دلیل تکمیل شدن ظرفیت آزمون ها در روزهای پنج شنبه و جمعه، برخی از آزمون ها در روزهای چهارشنبه برگزار خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه تعداد آزمون های دوره پیش روز افزایش قابل توجهی داشته، لذا به منظور جلوگیری از سردرگمی و اتلاف وقت داوطلبین، آزمون های تکمیل شده قبلی (مربوط به شش ماهه دوم سال جاری) به صورت موقت از جدول زمان بندی آزمون ها برداشته شده تا داوطلبین جدید بتوانند به راحتی آزمون مورد نظر را انتخاب کنند. به محض اتمام مهلت ثبت نام، تمامی آزمون ها در جدول زمان بندی قرار خواهند گرفت.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از icmc.seo.ir استفاده کنند.

برنامه زمان‌بندی آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه

 

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار