تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۲
بازدید: ۱۴۲
کد خبر: ۱۲۹۴۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان در اتاق اصناف استان فارس:

ارائه خدمات به مردم و جامعه صنفی تعطیل بردار نیست/ بر تقویت دوایر اصناف و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی تمرکز داریم

می متالز - رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم و جامعه صنفی تعطیل بردار نیست، گفت: بر تقویت دوایر اصناف و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی و تسریع در روند امور به جامعه صنفی تمرکز داریم.
ارائه خدمات به مردم و جامعه صنفی تعطیل بردار نیست/ بر تقویت دوایر اصناف و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی تمرکز داریم

به گزارش می متالز، جمشید گلپور در گردهمایی آموزشی انتخابات الکترونیکی و نشست مشترک مسوولین مرکز، سازمان صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف استان فارس گفت: در راستای توسعه فعالیتهای تجاری و اقتصادی و براساس رسالتی که صنوف و بازاریان در جهش تولید برعهده دارند، در سطح کشور آموزش های دوره ای صنوف به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و دوره های مجازی در حال انجام است وتلاش براین است که آموزشهای ضروری به صورت مستمر و مجازی در سطح کشور انجام پذیرد.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به مردم و جامعه صنفی تعطیل بردار نیست، گفت: لازم است همکاران در دوایر اصناف سراسر کشور شرایط را برای خدمت رسانی سریع تر به مردم فراهم کنند.

وی با اشاره اهمیت توجه به اصناف و حل مشکلات آنان گفت: تمامی برنامه ریزی های مرکز اصناف و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر تقویت دوایر اصناف و بالا بردن کیفیت خدمت رسانی و تسریع در روند امور به جامعه صنفی استوار است.

معاون بازرگانی داخلی و امور اقتصادی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این مراسم با اشاره به اجرای آیین نامه برگزاری انتخابات و ماده ۲۲ قانون نظام صنفی کشور گفت: برگزاری انتخابات تمام مکانیزه و الکترونیک، موجب افزایش سرعت، دقت، صحت و تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به جامعه اصناف و تحقق بخشی از اهداف دولت الکترونیک در حوزه اصناف استان شده است.

وحید رضا محمود زاده با اشاره به اینکه انتخابات 5 هیئت مدیره اتحادیه های صنفی نیز در سالجاری در مرکز استان فارس برگزار شده است، عنوان کرد: با تامین زیر ساخت های لازم، سخت افزاری و نرم افزاری، انتخابات به صورت کاملا الکترونیک برگزار می گردد همچنانکه از ابتدای سالجاری تاکنون 33 انتخابات هیئت مدیره اتحادیه های صنفی در سطح استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شده است.

معاون بازرگانی داخلی و امور اقتصادی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس افزود: منتخبین اتحادیه ها با آغاز فعالیت خود در چارچوب قوانین و مقرارت و با استفاده از پتانسیل های موجود به نحو مطلوب، در جهت بهبود شرایط اتحادیه ها و خدمت رسانی بهتر به مردم گام برمی دارند.

محمود زاده افزود: در استان فارس تعداد ۱۶۰ هزار واحد فعال صنفی و ۵۵۰ اتحادیه و در شیراز ۶۰ هزار واحد صنفی و تعداد 75 اتحادیه فعال است.

گردهمایی آموزشی انتخابات الکترونیکی و نشست مشترک مسئولین مرکز، سازمان صمت و هیات رئیسه اتاق اصناف استان با حضور جمشید گلپور«رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان و دبیر هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور»، وحید رضا محمود زاده«معاون بازرگانی داخلی و امور اقتصادی سازمان صمت فارس» و سید محمود هاشمی«رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس» و سایر نمایندگان و روسای اتاق اصناف سراسر کشور و استان فارس در محل اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.

عناوین برگزیده