تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۸
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۳۰۱۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

طرح های توسعه ای مصوب مورد حمایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار می گیرد

می متالز - حجت الاسلام پژمانفر گفت: طرح ‌های توسعه‌ای که در انجمن‌های خانه صنعت، معدن و تجارت به تصویب می‌رسد مورد حمایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.
طرح های توسعه ای مصوب مورد حمایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار می گیرد

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمان‌فر» عصر(۲۰ شهریور) در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن و تجلیل از تولیدکنندگان نمونه خراسان رضوی، اظهار داشت: در مجلس یازدهم سعی ما اسنفاده از ظرفیت مجلس در بحث گره‌گشایی و رفع مشکلات بوده و اصل ۹۰ در طرز کارها وارد می‌شود و موارد دارای نقص را اصلاح می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: بسیاری از مشکلات کنونی به واسطه طرز کار غلط و ناصحیح در انجام وظایف بوده و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به ‌طور جد به این موارد می‌ پردازد.

وی با بیان اینکه در مجلس یازدهم کمیته‌های تخصصی با موضوعات بانک، ارز، فولاد، نهاده‌ها و غیره فعال شده است، خاطرنشان کرد: ما ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت کوتاهی‌ های صورت گرفته اعلام می‌کنیم که در مجلس یازدهم تلاش ویژه‌ای در مسیر رفع موانع تولید و ثبات نرخ ارز خواهیم داشت.

حجت الاسلام پژمان‌فر با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای در حوزه اشتغال دارد، تصریح کرد: طرح‌های توسعه‌ای که در انجمن‌های خانه صنعت، معدن و تجارت به تصویب می‌رسد مورد حمایت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد ضمن اینکه پیگیر فعالیت‌های واحدهای تعطیل شده در ایام بحران کرونا با ۲ پروانه هستیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهارکرد: از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان‌های زیرمجموعه آن در استان‌ها می‌خواهیم که قیمت‌های مصوب محصولات تولیدی را در اختیار مجلس قرار دهند تا ضمن صداقت در شفافیت، شاهد عدم سودجویی سوء استفاده‌کنندگان باشیم.

وی بیان کرد: از استانداری می‌خواهیم هرنوع تخلف و فعالیت خلاف قانون را به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اعلام کند زیرا طبق هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجلس شورای اسلامی برنامه ویژه‌ای در مجلس یازدهم در مسیر رفع مشکل تولیدکنندگان خواهیم داشت.

عناوین برگزیده