تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۱
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۳۱۳۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار خراسان شمالی در دیدار با عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور؛

رونق تولید با حمایت از سرمایه گذاران

می متالز - استاندار خراسان شمالی در دیدار با عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور گفت: حمایت از سرمایه گذاران در راستای رونق تولید و توسعه استان است.
رونق تولید با حمایت از سرمایه گذاران

به گزارش می متالز، محمدعلی شجاعی در این دیدار افزود: خراسان شمالی استانی محروم است و باید از راهکارهای قانونی مختلف جهت کمک به سرمایه گذاران این استان بهره مند شد.
بر اساس این گزارش، روز گذشته با حضور عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور مشکلات ۱۴ سرمایه گذار با این بانک در نشستی تخصصی با حضور معاون اقتصادی استاندار بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.
معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در خصوص نشست برگزار شده با حضور عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن کشور، گفت: چک های برگشتی و تسهیلات غیر جاری عمده مشکلات سرمایه گذاران با این بانک عامل بود.
محمود قنبری دریافت تسهیلات در گردش مجدد را درخواست سرمایه گذاران از بانک صنعت و معدن اعلام کرد و افزود: بعد از بررسی مشکلات مقرر شد متقاضیانی که بدهی غیرجاری ندارند بانک صنعت و معدن استان تا یک ماه آینده پرونده را تکمیل و تا سقف اختیارات خود تسهیلات بپردازد و پرونده متقاضیان وام بیش از سقف اختیارات استان به تهران ارسال شود.
وی گفت: افراد دارای چک برگشتی و بدهی غیرجاری که بنابر قانون امکان پرداخت تسهیلات جدید وجود ندارد باید پرونده آنان برای بررسی به شورای تامین استان ارائه شود.
قنبری دریافت سرمایه در گردش را از دیگر درخواست های سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: پرونده این افراد تکمیل و به تهران ارسال می شود و با توجه به مشکلات ارزی معادل ریالی به آنان پرداخت خواهد شد.

عناوین برگزیده