تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۱۳۲۶۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افت ۴۳ هزار واحدی شاخص کل / تشکیل صف های فروش در اکثر نمادها

می متالز - شاخص کل بورس امروز یکشنبه با افت 43 هزار واحدی به یک میلیون و 572 هزار واحد رسید. افزایش تقاضای فروش باعث شد در اکثر نماد شاهد صف های فروش باشیم.
افت ۴۳ هزار واحدی شاخص کل / تشکیل صف های فروش در اکثر نمادها

به گزارش می متالز، در پایان معاملات امروز ارزش کل معاملات به ۹.۲ هزار میلیارد تومان رسید که سهم بورس ۶.۴ هزار میلیارد تومان و فرابورس ۲.۸ هزار میلیارد تومان شد. همچنین شاخص کل بورس با کاهش ۲.۶۹ درصدی معادل ۴۳۳۸۳ واحدی به عدد یک میلیون و ۵۷۲ هزار واحد رسید.

در فرابورس نیز با کاهش ۲۵۱ واحدی شاخص به پله ۱۷,۹۵۰ رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با کاهش ۱.۱۵ درصدی به عدد ۴۰۷,۷۳۲ رسید. بیشترین تاثیر منفی در نمادی های فارس با ۵۲۷۱ واحد ,فولاد با ۵۲۲۹ واحد ,فملی با ۳۹۱۳ واحد در شاخص برجای گذاشته شد.

در معاملات امروز در بورس تهران ۲۴ نماد درمحدوده مثبت، ۲۴۱ نماد در محدوده منفی و ۵۲ نماد بدون تغییر معامله شدند. همچنین در بازار فرابورس ۵۵ نماد درمحدوده مثبت، ۱۱۳ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

خرید سنگین حقوقی وبصادر

از نکات قابل توجه در بازار امروز ، بازگشایی نماد وبصادر با مثبت ۱۰ درصد با حمایت ۳ حقوقی این نماد بود. حقوقی های بانک صادرات بیش از هزار میلیارد تومان سهام وبصادر را خریدند.

خروح ۲.۲ هزار میلیارد پول حقیقی از بازار

میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۲۲۲۹ میلیارد تومان می‌باشد. خروج پول حقیقی در روز گذشته حدود ۶۳۹ میلیارد تومان بوده است.

بیشترین خروج پول حقیقی در روز جاری از نماد های وبصادر، وآیند، وتجارت به ترتیب با ۱۰۵۷۰، ۲۵۶۹، ۱۴۷۰ میلیارد ریال اتفاق افتاده است. بیشترین ورود پول حقیقی از نمادهای پترول، صبا، غصینو به ترتیب با ۳۹۳، ۱۱۱، ۷۸ میلیارد ریال بوده است.

عناوین برگزیده