تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۶
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۱۳۲۷۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی شهریورماه؛

ارزش بازار "وسپه" افزایش یافت

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سپه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۱۲ هزار و ۸۱۱ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال به ۱۷۴ هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وسپه" افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری سپه با سرمایه ۶ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۵ هزار و ۵۷۸ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۶۱ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۵۶ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال به ۱۵ هزار و ۸۳۴ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سپه نیز با افزایش ۱۲ هزار و ۸۱۱ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال معادل ۱۷۴ هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسپه" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۴۹۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال به مبلغ ۷۹۶ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۳۰۴ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری سپه طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷۴۹ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده