تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۵
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۰۷۱۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی فروردین ماه؛

ارزش بازار "وسپه" کاهشی شد

‌می‌متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با کاهش ۱۰ هزار و ۶۹۷ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال به ۱۴۷ هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال رسید.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری سپه سرمایه ثبت شده ۶ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری سپه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۹ هزار و ۸۹۵ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۵۸ هزار و ۳۸۳ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۹۲ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال به ۱۹ هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری سپه نیز با کاهش ۱۰ هزار و ۶۹۷ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال معادل ۱۴۷ هزار و ۶۸۵ میلیارد و ۲۵۷ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسپه" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۵۵۴ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۸۴۸ میلیارد و ۵۳۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۹۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری سپه طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۳۲ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده