تاریخ: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۳۴۴۳۵
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو تغییر کرد

می متالز - در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، احد میرزایی به‌عنوان مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل این شرکت منصوب و معرفی شد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل ایران خودرو تغییر کرد

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی در این حکم ضمن تاکید بر اعمال تدابیر لازم و بهره‌گیری از توان و شایستگی‌های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، ساماندهی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل در مسیر ارتقای تصویر ایران خودرو به‌عنوان محبوب ترین برند ایرانی در صنعت خودروی کشور را الزامی دانسته است. تعامل با تمامی رسانه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت آنها به‌منظور انعکاس بهینه رخدادها‌ و اقدام‌های انجام شده در ایران خودرو، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذی‌نفعان، مدیریت هزینه و رشد و توسعه سرمایه انسانی خبره،‌ متخصص و دانشگر در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه صنعتی ایران خودرو از جمله محورهای مورد تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این حکم است.

‌ میرزایی دانش آموخته علوم ارتباطات است که سابقه مدیریت ارتباطات شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف صنعتی را برعهده داشته است. مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمان‌ها و شرکت‌هایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو،‌ بیمه مرکزی و... در کارنامه حرفه‌ای وی به ثبت رسیده است.

عناوین برگزیده