تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۳
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۳۵۶۵۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سود مجمع شستا از طریق سجام واریز می‌شود

می متالز - یک منبع مطلع در شستا اعلام کرد: سود نخستین مجمع شستا از طریق شماره شبا بانکی در سامانه سجام به حساب مشتریان واریز می‌شود.
سود مجمع شستا از طریق سجام واریز می‌شود

به گزارش می متالز، یک منبع مطلع در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونایی و اینکه تعداد زیادی از فعالان بازار، سهامدار شستا شده‌اند، نخستین مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام این شرکت چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود که طبق تصمیم مدیران شرکت، قرار است، سود مجمع شستا از طریق سامانه سجام سامانه جامع اطلاع مشتریان به‌وسیله واریز به شماره شبای حساب بانکی سهامداران واریز شود.

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که از سال ۶۶ راه‌اندازی شده، امسال اوایل اردیبهشت برای نخستین بار وارد بورس اوراق بهادار تهران شده و با عرضه ۱۰ درصد از سهام خود، بزرگترین عرضه نخستین تاریخ بورس ایران را رقم زد و حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این عرضه اولیه مشارکت کردند.

طبق قولی که محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده است، قرار است امسال میزان عرضه سهام شستا در بورس از ۱۰ درصد کنونی به ۲۰ درصد برسد تا مصوبه دولت مبنی بر الزام به عرضه ۲۰ درصد سهام و معاف شدن از رسیدگی به حساب مالیاتی سال‌های پیش شرکت برخوردار شود.

نخستین مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی روز چهارشنبه ۲۳ مهر ۹۹ ساعت ۱۰ در محل مرکز همایش رازی تهران برگزار می‌شود.

قرار است، طبق وعده داده شده، سود مجمع این شرکت از طریق سجام واریز شود.

تعداد ۸۵ هزار و ۷۸۷ نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «لزوم واریز سود سهام شرکت‌ها از طریق سجام»، خواستار پیگیری این موضوع شدند.

عناوین برگزیده