تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۰
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۳۶۰۰۳
سرویس خبر : انرژی

بورس انرژی برق مشترکان صنعتی پر مصرف را تامین می‌کند

می متالز - مدیرعامل شرکت بورس انرژی از مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم انجام معاملات خرید برق مشترکان بالای ۵ مگاوات از طریق «انرژی» خبرداد.
بورس انرژی برق مشترکان صنعتی پر مصرف را تامین می‌کند

به گزارش می متالز، سید علی حسینی درباره مصوبه هیات وزیران گفت:  با توجه به بند ۱ مصوبه مذکور مبنی بر تامین برق مشترکین بالای ۵ مگاوات از طریق معاملات دوجانبه بورس انرژی و دیگر روش‌های متداول، شایان ذکر است افشای اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی نشده و گزارش تفسیری مدیریت برای دوره مالی منتهی به شهریورماه ۹۹ و ارائه برآورد درآمدهای عملیاتی سال ۹۹ بورس انرژی و سهم پایین کارمزد معاملات برق در درآمدهای عملیاتی این شرکت، انجام شده است.

وی ادامه داد: براین اساس به نظر می‌رسد مصوبه یادشده منجر به تغییر با اهمیتی در برآورد مجموع درآمدهای عملیاتی امسال شرکت بورس انرژی نخواهد شد. براساس تبصره بند ۲ مصوبه یادشده مبنی بر لزوم تامین زیرساخت‌های لازم برای تامین برق موردنیاز مشترکان، از سوی وزارت نیرو و با همکاری شرکت بورس انرژی ظرف ۶ ماه تدوین و ابلاغ می‌شود.

حسینی گفت: با توجه به اینکه ضوابط اجرایی مصوبه یاشده تدوین و ابلاغ نشده است، ارائه اطلاعات درباره آثار و تبعات آن هم‌اکنون امکان پذیر نیست.

همچنین از سهامداران و سرمایه گذاران محترم درخواست می شود در تصمیم‌های خود، به‌منظور آگاهی از وضع مالی شرکت به اطلاعیه‌های آینده توجه کنند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!