تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۸
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۱۳۶۸۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهام فولاد مبارکه در بازار بورس کشور با ثبات است

می متالز - نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی به همراه حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل سیاوشی امام جمعه شهرداران و جمعی از مسوولان این شهرستان ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه با حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه دیدار کردند.
سهام فولاد مبارکه در بازار بورس کشور با ثبات است

به گزارش می متالز، در جریان این بازدید، عظیمیان با تأکید بر اینکه گروه فولاد مبارکه در حال حاضر با تولید 10/2 میلیون تن فولاد، بخش قابل‌توجهی از ورق مورد نیاز صنایع نفت و گاز، انتقال آب و سیالات، خودروسازان، تولیدکنندگان لوازم خانگی و صنعت ساختمان را تأمین می‌کند، گفت: وجود زنجیره کامل تولید در فولاد مبارکه از مهمترین مزیت‌های این شرکت است.

وی در ادامه از ثبات سهام فولاد مبارکه در بازار بورس کشور به عنوان یکی دیگر از برکات این شرکت یاد و خاطرنشان کرد: در اثر عملکرد خوب همکاران پرتلاش شرکت، امروز در بازار بورس اوراق بهادار، بسیاری از سهامداران با خیالی آسوده سهام این شرکت را در سبد سهام خود قرار می‌دهند.

عظیمیان با اشاره به بدقولی پیمانکاران خارجی در اجرای پروژه‌های بزرگ ملی از جمله پروژه‌های نفت و گاز از جمله پروژه انتقال نفت از بندر گوره به جاسک گفت: فولاد مبارکه فولاد خام مورد نیاز تولید ورق لوله‌های این پروژه را بر عهده گرفت و دولت را در اجرای این پروژه عظیم یاری کرد. اگرچه تولید این محصول استراتژیک برای شرکت حاشیه سود زیادی در برنداشت اما فولاد مبارکه تلاش کرده تا با ورود به چنین عرصه‌هایی به رسالت ملی خود به خوبی عمل کند.

عناوین برگزیده