تاریخ: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۴
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۱۳۷۳۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه شمش چدن «ذوب» در بورس کالا

می متالز - مدیر پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالا از عرضه شمش چدن شرکت ذوب آهن اصفهان در بورس کالا خبر داد.
عرضه شمش چدن «ذوب» در بورس کالا

به گزارش می متالز، محمدرضا بهنام زاده با اعلام این خبر گفت: بنا به درخواست پذیرش و عرضه کالای شمش چدن تولیدی ذوب آهن اصفهان پس از بحث و بررسی مدارک و مستندات در یکصد و بیست و ششمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در روز ۲۹ شهریورماه، پذیرش و عرضه کالای مذکور در بازار اصلی با شرایطی مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: شرایط مطرح شده بدین شرح است: ۱. تعهد عرضه سالیانه در بورس ، حداقل ۹۰ درصد فروش داخلی یا ۵۰ هزار تن تعیین شده است. ۲. تناوب عرضه حداقل دو بار در ماه تعیین شده است. ۳. در صورت رعایت نکردن بندهای مذکور مطابق ماده ۲۵ دستورالعمل پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، کالا به مدت سه ماه تعلیق می شود.

مدیر پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالا تصریح کرد: عرضه کالای پذیرش شده منوط به درج امیدنامه آن در سایت بورس کالای ایران ، ۲ روز قبل از عرضه است. همچنین مطابق ماده ۱۷ دستورالعمل پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا است.

بهنام زاده گفت: در صورت عرضه نشدن کالای مذکور در بورس ظرف مدت ۶ ماه پس از درج کالا در فهرست نرخ های بورس، پذیرش آن در بورس لغو می شود و پذیرش مجدد آن منوط به طی فرآیند پذیرش خواهد بود.

عناوین برگزیده