تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۳۸۰۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور بیش از 230 فقره پروانه کسب صنفی در شهرستان فردوس

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از صدور بیش از 230 فقره پروانه کسب صنفی در نیمه اول سال 99 در این شهرستان خبر داد.
صدور بیش از 230 فقره پروانه کسب صنفی در شهرستان فردوس

به گزارش می متالز، مهدی صادقی با اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 235 فقره پروانه کسب صنفی در شهرستان فردوس صادر شده است.

صادقی افزود: از این تعداد پروانه کسب صادره 48 فقره تولیدی، 58 فقره خدمات فنی، 21 فقره خدماتی و 108 فقره نیز توزیعی می باشد.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد 10 فقره پروانه کسب ایثارگری جهت خانواده محترم شهداء و ایثارگران گرانقدر صادر شده است.

صادقی اظهار نمود: با صدور این پروانه ها برای بیش از 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس اظهار داشت : در این مدت تعداد 225 واحدصنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و برای آنها پروانه صادر شده و یا مراحل اخذ پروانه را طی می کنند.

صادقی اشاره کرد: در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 4 جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی با 26 مصوبه دراین شهرستان برگزار شده است. همچنین تعداد 27 جلسه در ارتباط با اصناف شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آنها تاکنون تشکیل شده است.

وی ضمن اشاره به ابطال 3 فقره پروانه کسب صنفی طی این مدت خاطر نشان کرد: در این مدت 11 واحدصنفی بدون پروانه کسب پلمپ و 11 واحد صنفی نیز فک پلمپ شده اند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس در پایان اشاره نمود: در 6 ماهه اول سالجاری تعداد 12 جلسه کمیته نرخ گذاری کالا و خدمات و 5 دوره آموزشی جهت اصناف برگزار شده است.

عناوین برگزیده