تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۳۵
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۱۳۸۴۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران؛

درخواست بررسی کارت بازرگانی ۷۰ کارتن خواب

می متالز - نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران از رئیس اتاق بازرگانی خواستار بررسی کارت بازرگانی برای 70 کارتن خواب را به منظور صیانت از نهاد اتاق بازرگانی شد.
درخواست بررسی کارت بازرگانی ۷۰ کارتن خواب

به گزارش می متالز، حسین سلاح ورزی در نامه‌ای به رئیس اتاق ایران خواست با توجه به ابهامات موجود و به منظور صیانت از نهاد اتاق بازرگانی، پیشنهاد می‌شود صحت‌وسقم صدور کارت بازرگانی برای افراد فاقد صلاحیت بررسی شود.

در نامه نایب‌رئیس اتاق بازرگانی‏، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آمده است: همان طور که مستحضرید رئیس‌کل بانک مرکزی هم در جلسه شورای گفتگو و هم در مجامع دیگر بار‌ها اظهار داشته که ۷۰ نفر از کسانی که ارز را برنگردانده‌اند کارتن خواب بوده‌اند و یا در رسانه‌ها مرتب از واردات ۷۰۰ پورشه با استفاده از کارت بازرگانی فردی فاقد صلاحیت صحبت می‌شود از این رو درخواست داریم بررسی این موضوع و رسیدگی لازم درباره صحت‌وسقم این گفته‌ها و ارائه و انتشار اطلاعات کامل و واضح به افکار عمومی صورت پذیرد.

در نامه نایب‌رئیس اتاق ایران همچنین آمده است: بدیهی است در صورت حقیقت داشتن چنین ادعا‌هایی وظیفه اتاق ایران، اطلاع‌رسانی و انتشار اسامی متخلفان و برخورد جدی با مسامحه کنندگان و در صورت کذب بودن، پیگیری حقوقی و طرح دعوی علیه نشر کنندگان ادعا‌های کذب است.

عناوین برگزیده