تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۱۳۸۵۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سخنگوی فراکسیون تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد:

آمادگی بخش خصوصی برای تشکیل دبیرخانه مشترک با وزارت صمت جهت بازبینی بخشنامه‌ها/ لزوم اعمال نظرات کارشناسی صاحبان کسب و کارها در روند تصمیم گیری ها

می متالز - رئیس کمیسیون توسعه پایدار اتاق بازرگانی ایران گفت: بخش خصوصی آمادگی لازم را برای تشکیل دبیرخانه مشترک دائمی با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد تا بتوانیم تمامی پیش نویس ها، آیین نامه ها و بخشنامه ها را مورد بازبینی قرار دهیم.
آمادگی بخش خصوصی برای تشکیل دبیرخانه مشترک با وزارت صمت جهت بازبینی بخشنامه‌ها/ لزوم اعمال نظرات کارشناسی صاحبان کسب و کارها در روند تصمیم گیری ها

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/181430/184A3117.JPG

به گزارش می متالز، فرشید شکرخدایی با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون تشکل های اتاق ایران با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تشکیل این دبیرخانه می‌تواند به اعمال نظرات کارشناسی بخش خصوصی و صاحبان کسب و کارها در روند تصمیم گیری های بخش حاکمیتی منجر شود.

وی افزود: ضرورت دارد در ساختار پیچیده حمایت از حقوق مصرف کنندگان و قوانین مربوطه بازنگری جدی صورت گیرد تا توسعه کیفیت در محصولات و خدمات محقق گردد.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: تسهیل کسب و کارها و زودن مجوز های زائد و دست و پا گیر در راستای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال زایی بخش صنعت، معدن و تجارت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شکرخدایی گفت: افزایش رقابت پذیری کسب و کار ها با ایجاد ارتباط موثر میان تشکل‌های بخش خصوصی کشور و بخش دولتی امکان پذیر است و در این خصوص باید گام‌های مشترکی از سوی دو طرف برداشته شود.

عناوین برگزیده