تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۱۳۸۹۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پلمپ ۱۳۶ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان قزوین

می متالز - رییس سازمان صمت استان قزوین گفت: با بازرسی‌های بهداشتی صورت‌گرفته از واحدهای صنفی استان قزوین طی یک‌ماه گذشته ۱۳۶ واحد صنفی را به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا پلمپ کردیم.
پلمپ ۱۳۶ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان قزوین

به گزارش می متالز، عزیزاله افضلی با بیان اینکه از اول مهرماه تا اول آبان‌ماه امسال ۶ هزار و ۲۳۶ بازرسی مستقل و مشترک بهداشتی از واحدهای صنفی سطح استان داشتیم، افزود: در شهرستان قزوین ۳ هزار و ۱۶۰ فقره بازرسی مستقل با حضور ماموران سازمان صمت و ۲۱ فقره بازرسی مشترک با حضور نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی داشتیم که منجر به تشکیل ۵۳ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده و ارزش ریالی پرونده‌های متشکله حدود ۳ میلیارد تومان است.

وی افزود : بیش از ۵۰ درصد این بازرسی‌ها از واحدهای صنفی شهرستان قزوین انجام شده است.

افضلی ادامه داد: همچنین در بازرسی‌های صورت‌گرفته از واحدهای صنفی شهرستان قزوین ۵۲ فقره اخطار پلمپ صادر و ۱۹ واحد صنفی پلمپ شدند.

رییس سازمان صمت استان با بیان اینکه در شهرستان‌های آبیک، آوج، البرز، بویین‌زهرا و تاکستان در مجموع ۳ هزار و ۵۵ بازرسی بهداشتی مستقل و مشترک داشتیم، گفت: طی این بازرسی‌ها ۱۱۷ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا پلمپ شدند.

عناوین برگزیده